torek, 24. februar 2015

WORKOUT CHALLENGE

Telovadba že nekaj časa ni samo gola telovadba. Ni šolsko razmigovanje telesa, ampak je rekreacija postala vse bolj točkovna. S tem imam v mislih, da se osredotoča na specifične skupine mišic in dele telesa. Stalno smo priča novostim in izboljševanjem. Priznam vam, da sem nad nekaterimi stvarmi navdušena. Sama spadam v skupino posameznikov, ki se bojujejo s pomanjkanjem motivacije. V kolikor se odločim za eno stvar, jo morem uresnčevati vsakodnevno.  Poleg tega, se lahko stvari hitro naveličam, zato pričakujem od vadbe, da bo energična, da bo poskočna in da bo od mene zahtevala vso pozornost, od prve pa vse do zadnje minute vadbe. Velikokrat sem v časovni stiski, zato je trenutna vadbena situacija, da vadim po večini doma. Izbira vadb za doma je velika, veliko stvari lahko dobite zastonjsko, za določene stvari je pa potrebno odšteti nekaj zelencev.

V zadnjem času so vse bolj popularni workout challengi. Nateri so za posamezne dele telesa, nekateri so sestavljeni bolj na splošno.V letu 2015 vam bom poskušala vsak mesec predstaviti najrazličnejše challenge. Bistvo challengov je, da trajajo določeno obdobje, po večini 30 dni. Vaje so vam podrobno prikazane ali opisane. V tabeli, je od prvega pa do zadnjega dne, napisano katero vajo opravljamo in koliko ponovitev je potrebno narediti. Težavnost vaj se stopnjuje it tedna v teden.

Kot prva workout challenga predstavljam  30 DAY FLAT ABS CHALLENGE IN 30 DAY BUTT LIFT CHALLENGE meni priljubljene  blogerke in youtuberke Blogilates.




Sama sem danes zaključila 7 dan obeh challengov. Povedati morem, da sem predvsem pri butt lift challengu, čutila že po prvih 3/4 dnevih svoje ritne in stranske mišice. Lahko si mislite, kako dolgo so ti predeli počivali in lenarili. Sedaj so v pogonu vsak dan. Ne misliti, da trebušne mirujejo. Vaje zaobjamejo tako spodnje kot zgodnje in stranske trebušne mišice. Dodatne vaje popestrijo mojo vsakodnevno vadbo. Med samim izvajanjem vaj se čuti, kako obremenitvene, mišične skupine delujejo. Na polovici challega bom ponovno opisala svoj napredek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar