ponedeljek, 9. februar 2015

MOJ PRVI


Ja prav ste prebrali.
 Ne, ne bo govora o mojem prvem fantu, niti o mojem prvem poljubu, o mojem prvem delovnem dnevu, niti o mojem prvem žuru. Stopam v svet blogerjev. Čist zelena, devičniška se podajam v do zdaj meni neznano okolje. Prosim prosim, da bo sprejem topel, in da me ne bo kdo samo prežvečil in izpljunil. Malo heca more biti. 
Naj pojasnim, vse kar bo in je napisanega, je samo moje mišljenje, moj pogled in moje razumevanje. Svojega mišljenja ne mislim vsiljevati nikomur. Nisem kak strokovnjak, kar pa delam, pa delam z dušo in telesom.
Sem preprosto delovno dekle, večino svojega zdajšnjega življenja preživljam nekje med bazeni, domačo telovadnico, kuhinjo, šolo in posteljo. Zaradi razgibanega dela, usmerjenosti študija sem vsakodnevno v stiku s športom in zdravim načinom življenja. Ja in ne se čuditi, če bo med moje zdrave in rekreacijsko naravnane poste zdrsnila tudi kakšna lepotna objava. Imam to srečo, da sem dekle in me zanimajo tudi moda in ličila.
Poudarila bi, da gre v prvi vrsti za osebni dnevnik, za mojo osebo izpoved, ki mi v prvi meri služi kot motivacija na poti do osebnih ciljev. V kolikor se bom pri tem dotaknila tudi kakšnega izmed vas bralcev, bo moje veselje še toliko večje. Verjamem, da lahko skupaj dosežemo več.

Se tipkamo kmalu.







Ni komentarjev:

Objavite komentar