četrtek, 19. marec 2015

PIŠČANČJI FILE NA BUČKINEM PIREJU

Nam dobro znan pire iz krompirja sem zamenjala z zdravim bučkinim. Priprava ni zahtevna. Jed je odlična, poizkusil jo je tudi največji ne ljubitelj bučk, moj brat, in po krožmiku sedeč, je bil okusen :P

      SESTAVINE:
  • mini piščanjčji fileji
  • kisla smetana
  • sol
  • česen
  • čebula
  • koruza 
  • zelena bučka
  • vegeta
  • gorčica



PRIPRAVA PIŠČANČJIH FILEJEV:

Mini piščančje fileje sem malo potolka, jih  na rahlo osolila. Želela sem, kar se da naravne zrezke, zato sem uporabila le gorčico in malo vegete. Fileje sem namazala z gorčico in potresla z malo vegete. Zrezke sem na to popekla v ponvi. Sicer sem pristaš uporabe pečiče pri peki mesa, ampak v kolikor mi čas ne dopušča, zrezke popečem na ognju.


PRIPRAVA BUČKINEGA PIREJA:

Sama sem uporabila eno zeleno bučko (zadostuje za eno do dve osebi, za štiri je potrebno vzeti dve ali tri, odvisno od količne, ki jo želite pripraviti).

Bučko sem olupala in jo narezala.. Z nameno hitrejše kuhe, sem bučko narezala na manjše dele. Narezano sem kuhala v neosoljeni vodi. Bučko kuhamo toliko časa, da se zmehča. Vodo skoraj do konca odlijemo, saj ne želimo dobiti goste kaše ampak lep kremast pire. Za  dopolnitev okusa sem na drobno narezala malo česna in čebule in ga dodala kuhanim bučkam.



Naslednji korak je lahko alternativen, vendar sem od zelenjavne juhe vzela jedilno žlico jušne osnove in jo dodala bučkam. Z paličnim mešalnikom vse skupaj dobro piriramo, da dobimo lep kremast ne pregost pire.



 Postrežemo bučkin pire in piščančje fileje, po želji okrasimo in postrezemo.


Dober tek :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar