sreda, 9. marec 2016

DA ALI NE

Dolgo časa sem premišljevala, kam je izginil moj zagon. To stran sem ustvarila, kot lastno motivacijo in upanje, da pri svojem napredku ne zgubim volje.

Pa se je zgodilo, motivacija se je zgubila nekje med vsemi norimi dogodivščinami od zadnje objavljene objave.

Zgodilo se je marsikaj, tako dobrega kot slabega. Dogodki, ki so se odvijali, so me nekako potegnili vase, rabila sem čas, stvari sem vsrkavala kot spužva. Naučila sem se marsikaj, pred vsem pa ugotovila, da še nisem bila pripravljena na to obvezo.

Kot pravijo z leti postanemo modrejši. Enostavno sem rabila čas, čas zase in svoje norije, pa čeprav je preteklo od tega borih 7 mesecev. Norije ostajajo z mano, kakšno novo idejo in motivacijsko, pa bi rada ponovno delila z vami. Ponovno se vklapljam, ponovno z istim namenom, osrečevati sebe, tako ali drugače.

Pa veselo branje v prihodnje

Barb :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar